Kundetilfredshet: To på topp 10-listen
To av våre boligprosjekter endte på topp 10-listen over prosjektene med høyest kundetilfredshet. Bomanshagen på Nesodden gikk helt til topps med en kundetilfredshet på 91.
Hvert år kårer Prognosesenteret de beste aktørene og de beste boligprosjektene med de mest fornøyde kundene. I 2021 delte Bomanshagen førsteplassen med Koteng Jensens prosjekt Fullriggerøya – Bryggeleiligheter. I tillegg kom vårt boligprosjekt Skogstjerna i Holmestrand på en 5. plass med en kundetilfredshet på 86.
− Vi er utrolig stolte over å ha to prosjekter inne på denne listen, sier daglig leder i Trysilhus Flerfamilie, Espen Fjeld.
– Det personlige engasjementet fra teamene som har jobbet med disse kundene tror vi er mye av grunnen til den høye scoren. I tillegg har vi jobbet mye med å digitalisere vår dialog med kundene, slik at det blir enklere og mer forutsigbart å være kunde hos Trysilhus. Dette er et viktig fokus for oss fremover, sier han.
Prognosesenterets måling av kundetilfredshet skjer i to ulike faser: ved overlevering av boligen og i forbindelse med ettårsbefaring. Målingen fanger på den måten opp hele kundeopplevelsen fra kjøp av bolig, til man har overtatt og bodd i boligen en tid. Maksimal oppnåelig score på kundetilfredsheten er 100.
Prisene deles ut basert på resultatet i overleveringsfasen.
− Vi er opptatt av god kundetilfredshet i hele kundereisen og mener at vi ikke får dommen fra kundene før etter at ettårsbefaring er gjennomført. Vi jobber kontinuerlig mot vår visjon å skape boglede for våre kunder, og nå skal vi jobbe for å opprettholde de fornøyde kundene, avslutter Fjeld.